Πράσινο φως από την έκτακτη ΓΣ της ΔΕΗ για την πώληση του 25% του ΑΔΜΗΕ στο Δημόσιο
Εγκρίθηκε προ ολίγου από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ η πώληση του 25% των μετόχων της στη ΔΕΣ ΑΔΜΗΕ έναντι τιμήματος 295,6 εκατ ευρώ.
Ο πρόεδρος της ΔEΗ Μανώλης Παναγιωτάκης έκανε λόγο για διαδικασία διαχωρισμού και μεταβίβασης σε χρόνο ρεκόρ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM