ΣΔΜ ΔΕΗ: Λέμε όχι στο ξεπούλημα του ΑΔΜΗΕ και στην αποδυνάμωση του Ομίλου ΔΕΗ
Ο Όμιλος ΔΕΗ συνθλίβεται ανάμεσα σε ιδεοληψίες, σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών Ομίλου ΔΕΗ, επιχειρηματολογώντας έναντι του ιδιοκτησιακού διαχωρισμού του ΑΔΜΗΕ και κατακρίνοντας την προβλεπόμενη διαδικασία διατήρησης τους 51% του ΑΔΜΗΕ στο δημόσιο. Σημειώνει, δε, ότι η ΔΕΗ τίθεται υπό τη διαρκή εποπτεία των τεσσάρων συστημικών τραπεζών.
Ο Σύλλογος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την ενσωματωμένη ασφαλιστική περιουσία των εργαζομένων στα πάγια περιουσιακά στοιχεία του ΑΔΜΗΕ.
Η ανακοίνωση τονίζει ότι ο κίνδυνος για τον Όμιλο ΔΕΗ είναι ορατός, καθώς πλέον η ΔΕΗ δραστηριοποιείται σε μια απελευθερωμένη αγορά ενέργειας με ρυθμίσεις εις βάρος της, για να γίνει ελκυστική η αγορά αυτή στους άλλους παίκτες, ώστε να αυξηθεί το μερίδιο τους στη συγκεκριμένη αγορά ακόμη και με φανερή κερδοσκοπία μεταπωλώντας σε άλλες αγορές του εξωτερικού ενέργεια παραγόμενη από εγχώριο εθνικό προϊόν.
Σύμφωνα με το Σύλλογο, η ΔΕΗ και ο Έλληνας καταναλωτής, δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι δέσμιοι των κομματικών παιχνιδιών κανενός.
Η ανακοίνωση καταλήγει με το Σύλλογο να καλεί όλα τα συνδικαλιστικά σωματεία του Ομίλου σε συντονισμό της δράσης τους, ώστε με οποιοδήποτε τρόπο, έστω και την ύστατη στιγμή, να ακυρωθούν τα σχέδια ξεπουλήματος του ΑΔΜΗΕ και της κατάρρευσης του Ομίλου της ΔΕΗ.
Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση στο συνημμένο αρχείο.
anakoinosi_sdm_omiloy_dei_gia_tin_polisi_toy_admie_24_1_2017.pdf