Οκ από την Ισπανική Γερουσία για φόρο στις ΑΠΕ

Οκ από την Ισπανική Γερουσία για φόρο στις ΑΠΕ

Οκ από την Ισπανική Γερουσία για φόρο στις ΑΠΕ
18 12 2012 | 13:31

Η ισπανική Γερουσία ενέκρινε νομοσχέδιο που επιδιώκει να εισαγάγει νέες μεταρρυθμίσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Ο εν λόγω  νόμος θα υποβληθεί τώρα στην ισπανική Βουλή για περαιτέρω έγκριση. Μεταξύ άλλων, ο νόμος προβλέπει φόρο 6% για την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από όλους τους τύπους των εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ισπανία.

Τα σωματεία και οι οργανώσεις ΑΠΕ της Ισπανίας, ισχυρίζονται ότι η προτεινόμενη φορολογική νομοθεσία, θα καθιστούσε αδύνατο για κάποιες επιχειρήσεις φωτοβολταϊκών να εξοφλήσουν  τα χρέη χρηματοδότησης του εκάστοτε έργου.

Ενας φόρος της τάξης του  6% θα μπορούσε να επιβαρύνει μέχρι και 35% το κύκλο εργασιών των εταιρείων που ασχολούνται με τις ΑΠΕ, τη στιγμή που ήδη από το 2010 ισχύει μέτρο που επιβαρύνει τα  έσοδα των  παραγωγών φ/β  κατά 30%.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM