Συνέδριο για τις ΑΠΕ στα Σκόπια

Συνέδριο για τις ΑΠΕ στα Σκόπια

Συνέδριο για τις ΑΠΕ στα Σκόπια
30 11 2012 | 16:44

Συνέδριο με  θέμα «Χρηματοδότηση της Παραγωγής Ενέργειας  και των  Ανανεώσιμων Πηγών», διεξαχθηκε την Παρασκευή στην πόλη των Σκοπίων  στα πλαίσια της  «Εβδομάδας Ενέργειας-FYROM 2012» .

Στο συνέδριο θα παραβρεθούν ο υπουργός Οικονομικών, Valon Saraqini, ο  Δήμαρχος των Σκοπίων, Koce Trajanovski, καθώς και Ευρωπαίοι  και  Γερμανοί  πρεσβευτές.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM