Δύο νέες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής σχεδιάζει η Σερβία

Δύο νέες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής σχεδιάζει η Σερβία

Δύο νέες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής σχεδιάζει η Σερβία
08 11 2012 | 13:46

Ένα υδροηλεκτρικό εργοστάσιο και μια μονάδα πετρελαίου θα τεθούν σε λειτουργία στη Σερβία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Όπως δήλωσε ο ειδικός σύμβουλος του υπουργού Ενέργειας, Ljubomir Aksentijević, στην Οικονομική Σύνοδο Κορυφής στο Βελιγράδι, η υλοποίηση των έργων στον ενεργειακό τομέα θα εξαρτηθεί από την οικονομική κατάσταση της Σερβίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM