Η Panasonic αυξάνει κατά 30% την παραγωγή φ/β
Αύξηση έως και 30% στην παραγωγή φωτοβολταϊκών πάνελ προανήγγειλε για τον επόμενο χρόνο η Panasonic, προκαλώντας έκπληξη στην αγορά, δεδομένης της τάσης ακόμη και των μεγαλύτερων εταιριών κατασκευής φ/β να ρίχνουν αισθητά την παραγωγή σε μια προσπάθεια εξισορρόπησης προσφοράς – ζήτησης.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρίας, Kazuhiro Yoshida, αυτή η κίνηση της Panasonic στηρίζεται στα σημαντικά οικονομικά κίνητρα που η ιαπωνική κυβέρνηση αποφάσισε να δώσει στην ηλιακή ενέργεια.
Όπως εξηγεί ο Yoshida, με την απόφαση αυτή της ιαπωνίας, το ενδιαφέρον για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών έχει ενισχυθεί σημαντικά.
Έτσι, η εταιρία ενδέχεται να αυξήσει έως και 30% την παραγωγή της μέσα στο 2013 ενώ στόχος της Panasonic είναι η παραγωγική της ικανότητα να έχει φτάσει τα 1,5 γιγαβάτ μέχρι το 2016.