Βρετανία: Εάν ψηφίσει “πράσινο” θα ενισχύσει με 20 δισ. λίρες τον προϋπολογισμό της
Η Βρετανία έχει την ευκαιρία να βγει πρώτη στον κόσμο στην εξοικονόμηση ενέργειας και στις φιλικές προς το περιβάλλον πηγές ενέργειας, ενισχύοντας το ετήσιο ΑΕΠ της μέχρι το 2015 με 20 δισ. λίρες, υποστηρίζει νέα έρευνα της Συνομοσπονδίας των Βρετανών Βιομηχάνων που βλέπει το φως της δημοσιότητας.
Για να συμβεί όμως αυτό πρέπει να γίνουν κάποια βήματα.
Πρώτον, η Βρετανία πρέπει να τηρήσει τους στόχους της, να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα “4th Carbon Budget”.
Δεύτερον, να φροντίσει να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρώπη και στον κόσμο, να διαμορφώσει το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Ρύπων.
Τρίτον, να καθιερώσει σταθερό πλαίσιο για την αγορά ΑΠΕ, να έχει διάρκεια και συνέχεια ώστε να διασφαλίζει τους παραγωγούς.
Τέταρτον, να φροντίσει να αποπλοιήσει τις διαδικασίες και την νομοθεσία που διέπει την λειτουργία των ΑΠΕ και γενικότερα των “καθαρών” πηγών ενέργειας.
Πέμπτον, να ενισχύσει την λειτουργία της “Green Investment Bank”, εξασφαλίζοντας καλύτερη και πιο άμεση συνεργασία με την κυβέρνηση.
Έκτον, να αναπτύξει ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης αναφορικά με τις ΑΠΕ, ώστε να υπάρχει η κατάλληλη ενημέρωση του κοινού.
Κυρίαρχος στόχος είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, ενώ τέλος σημειώνεται πως η ενδεχόμενη “επιβράδυνση” που θα διαπιστωθεί σε ό,τι αφορά την ενίσχυση των ΑΠΕ θα μπορούσε να κοστίσει στην Βρετανία έως και 400 εκατ. λίρες το 2014-2015.