Παραιτήθηκε ο Γραμματέας Ενέργειας των ΗΠΑ
Την παραίτησή του από τη θέση του Γραμματέα Ενέργειας των ΗΠΑ ανακοίνωσε ο Στίβεν Τσου με επιστολή του προς τους εργαζόμενους του υπουργείου Ενέργειας.
Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος, στα σχέδια του είναι η επιστροφή στη διδασκαλία και την έρευνα στην Καλιφόρνια.
«Ήρθα με όνειρα και φεύγω με μία σειρά από επιτεύγματα για τα οποία θα πρέπει να είμαστε όλοι περήφανοι», σημείωσε.
Ο Τσου, ο οποίος κέρδισε το Νόμπελ Φυσικής το 1997, υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και της πυρηνικής ενέργειας.
Στον κατάλογο των επιτευγμάτων του πάντως δεν περιλαμβάνεται η περίπτωση της Solyndra, της εταιρίας κυλινδρικών φωτοβολταϊκών, η οποία χρεοκόπησε αφού πρώτα είχε λάβει μια ιδιαίτερη γενναία χρηματοδότηση από το υπουργείο Ενέργειας.