Εγκαινιάστηκε το υδροηλεκτρικό Sveta Petka στην ΠΓΔΜ

Εγκαινιάστηκε το υδροηλεκτρικό Sveta Petka στην ΠΓΔΜ

Εγκαινιάστηκε το υδροηλεκτρικό Sveta Petka στην ΠΓΔΜ
03 08 2012 | 13:54

Ο Πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ, Νικόλα Γκρουέφσκι και ο διευθυντής της ELEM, Vlatko Cingoski, εγκαινίασαν τις υδροηλεκτρικές εγκαταστάσεις Sveta Petka την Τετάρτη.

Η κατασκευή της μονάδας κόστισε 75 εκατ. ευρώ, καθιστώντας την μία από τις πιο δαπανηρές επενδύσεις στον τομέα της ενέργειας στη χώρα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM