Εγκαινιάστηκε το υδροηλεκτρικό Sveta Petka στην ΠΓΔΜ
Ο Πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ, Νικόλα Γκρουέφσκι και ο διευθυντής της ELEM, Vlatko Cingoski, εγκαινίασαν τις υδροηλεκτρικές εγκαταστάσεις Sveta Petka την Τετάρτη.
Η κατασκευή της μονάδας κόστισε 75 εκατ. ευρώ, καθιστώντας την μία από τις πιο δαπανηρές επενδύσεις στον τομέα της ενέργειας στη χώρα.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM