Δύο νέες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής σχεδιάζει η Σερβία
Ένα υδροηλεκτρικό εργοστάσιο και μια μονάδα πετρελαίου θα τεθούν σε λειτουργία στη Σερβία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Όπως δήλωσε ο ειδικός σύμβουλος του υπουργού Ενέργειας, Ljubomir Aksentijević, στην Οικονομική Σύνοδο Κορυφής στο Βελιγράδι, η υλοποίηση των έργων στον ενεργειακό τομέα θα εξαρτηθεί από την οικονομική κατάσταση της Σερβίας.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM