Διήμερο σεμινάριο για τις ΑΠΕ από το κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Καστρίου

Διήμερο σεμινάριο για τις ΑΠΕ από το κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Καστρίου

Διήμερο σεμινάριο για τις ΑΠΕ από το κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Καστρίου
09 01 2013 | 14:10

Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο θα πραγματοποιήσει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστρίου στις 26 και 27 Ιανουαρίου στο χώρο του ΚΠΕ. Θέμα του σεμιναρίου «Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και αυτοδιαχείρισή τους». Το σεμινάριο υλοποιείται στο πλαίσιο της πράξης «Κέντρα εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία- δράσεις δια βίου μάθησης για τους ενήλικες» .

Το σεμινάριο απευθύνεται σε 40 ενήλικες της τοπικής και ευρύτερης περιοχής και στόχος του είναι η ενημέρωση των συμμετεχόντων για τις ΑΠΕ και για την αυτοδιαχείρισή τους και η διάχυση της απαραίτητης γνώσης και πρακτικής για την κατασκευή ενός φωτοβολταϊκού πλαισίου.

Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τις 17 Ιανουαρίου. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM