Ζημίες $1,47 δισ. το δεύτερο τρίμηνο για τη Chevron

Ζημίες $1,47 δισ. το δεύτερο τρίμηνο για τη Chevron

Ζημίες $1,47 δισ. το δεύτερο τρίμηνο για τη Chevron
29 07 2016 | 16:35

Η Chevron κατέγραψε ζημίες το δεύτερο τρίμηνο του 2016 , τις μεγαλύτερες από το 2001.

Η δεύτερη μεγαλύτερη πετρελαϊκή των ΗΠΑ δέχθηκε πλήγμα από την βουτιά στις τιμές των εμπορευμάτων, όπως άλλωστε και οι περισσότερες μεγάλες πετρελαϊκές ανά τον πλανήτη.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες 1,47 δισ. ή 1,07 ανά μετοχή το δεύτερο τρίμηνο, έναντι καθαρών κερδών 571 εκατ. ή 30 σεντς ανά μετοχή το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM