Θετική η Βουλγαρία σε ενδεχόμενη είσοδο της SOCAR στην αγορά πετρελαιοειδών
Ο νέος υπουργός Ενέργειας της Βουλγαρίας, Νικολάι Παβλώφ, μίλησε στο αζέρικο πρακτορείο Trend σχετικά με το ενδεχόμενο να εισάλθει η SOCAR στην βουλγαρική αγορά πετρελαιοειδών.
Ο ίδιος ανέφερε ότι "στηρίζουμε την είσοδο νέων παικτών στην αγορά πετρελαιοειδών, καθώς έτσι αυξάνεται ο ανταγωνισμός και υπάρχει επίδραση στις τιμές και τις υπηρεσίες". Παράλληλα, στάθηκε στην ενεργειακή συνεργασία των δύο κρατών και είπε ότι "μια συμπαγής έκφραση αυτής της συνεργασίας είναι το συμβόλαιο Bulgargaz-SOCAR για 1 δις. κ.μ. φυσικού αερίου ετησίως από το 2020 στα πλαίσια του Σαχ Ντενίζ 2. Για εμάς, η προμήθεια αυτή αποτελεί προτεραιότητα, καθώς θα καλύψει το ένα τέταρτο των αναγκών".
Ο υπουργός εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι δύο όμιλοι θα συνεργαστούν για τις προμήθειες αερίου και σε άλλα κράτη της περιοχής, μέσω της χρήσης του βουλγαρικού δικτύου και των διασυνδέσεων.