Σημαντικά μειωμένη η παραγωγή των υδροηλεκτρικών της Αλβανίας
2.353 GWh παρήγαγαν το πρώτο εξάμηνο οι υδροηλεκτρικοί σταθμοί της Αλβανίας, σημειώνοντας πτώση 46,9% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2013, αναφέρει το Αλβανικό Ινστιτούτο Στατιστικής (INSTAT), σε ανακοίνωσή του την Τρίτη.
Η INSTAT, δήλωσε ότι η ενέργεια που παράγεται, εισάγεται και εξάγεται ανήλθε σε 4.022 GWh.
Εξ αιτίας της ανεπάρκειας της εγχώριας παραγωγής ενέργειας να καλύψει τις ανάγκες κατανάλωσης, οι ακαθάριστες εισαγωγές ηλεκτρικής ενέργειας κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014 ανήλθαν σε 1.786 GWh.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM