Βουλγαρία: Κάθε κράτος - μέλος πρέπει να καθορίζει μόνο του το ενεργειακό του μείγμα
Την άποψη ότι τα κράτη μέλη της ΕΕ θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να καθορίζουν μόνα τους το ενεργειακό τους μείγμα, έτσι ώστε να εξασφαλίζουν προσιτές τιμές και ασφαλή προμήθεια ενέργειας, εξέφρασε ο υπουργός Οικονομίας της Βουλγαρίας, Dragomir Stoynev.
Ο ίδιος, μιλώντας στο 2ο Υπουργικό Συνέδριο Φίλων της Βιομηχανίας στη Ρώμη, υποστήριξε επίσης ότι κάτι τέτοιο θα διασφάλιζε και την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαίων επιχειρήσεων.
Εξάλλου, επεσήμανε τον κίνδυνο μετεγκατάστασης της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, μετά το πακέτο που ανακοίνωσε η Κομισιόν για την ενέργεια και το κλίμα.
Τάχθηκε, τέλος, υπέρ της δημιουργίας μίας ενιαίας ενεργειακής αγοράς στην ΕΕ, κάτι το οποίο, ωστόσο, όπως ανέφερε απαιτεί, μεταξύ άλλων, την κατασκευή των απαραίτητων ενεργειακών δομών.