Μπαίνουν στο χρηματιστήριο, τον Ιούνιο, Hidroelectrica-Electrica

Μπαίνουν στο χρηματιστήριο, τον Ιούνιο, Hidroelectrica-Electrica

Μπαίνουν στο χρηματιστήριο, τον Ιούνιο, Hidroelectrica-Electrica
10 01 2014 | 14:54

Στο χρηματιστήριο του Βουκουρεστίου και του Λονδίνου θα κάνουν επίσημη πρώτη τον Ιούνιο τόσο η Hidroelectrica, όσο και η Electrica, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας Constantin Nita.

Μιλώντας στο πρακτορείο ειδήσεων Mediafax, ο Nita διευκρίνισε ότι η Ρουμανία σχεδιάζει να πουλήσει το 15% της Hidroelectrica και το 51% της Electrica, γεγονός που βρίσκει σύμφωνο το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM