Κάλεσμα ΣΠΕΦ σε φ/β παραγωγούς για διαμαρτυρία έξω από το ΥΠΕΚΑ στις 11/12

Κάλεσμα ΣΠΕΦ σε φ/β παραγωγούς για διαμαρτυρία έξω από το ΥΠΕΚΑ στις 11/12

Κάλεσμα ΣΠΕΦ σε φ/β παραγωγούς για διαμαρτυρία έξω από το ΥΠΕΚΑ στις 11/12
09 12 2013 | 12:43

Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας σχετικά με τις πληρωμές θα κατέλθουν στο ΥΠΕΚΑ, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου στις 2.00 το μεσημέρι, οι επαγγελματίες ηλεκτροπαραγωγοί ενέργειας από φωτοβολταϊκά.

Σε ανακοίνωσή του ο ΣΠΕΦ επισημαίνει ότι «σε συνέχεια της κρισιμότητας της κατάστασης αναφορικά με την τήρηση των πρόσφατων (από 30/10/13) δεσμεύσεων του κου υφυπουργού ΠΕΚΑ για οπωσδήποτε αποπληρωμή εντός του 2013 της παραγωγής Απριλίου - Μαΐου και κατά πιθανότητα 90% και αυτής του Ιουνίου, οι επαγγελματίες ηλεκτροπαραγωγοί  ενέργειας από φωτοβολταϊκά κατέρχονται στο ΥΠΕΚΑ (Λ. Μεσογείων 119, Αθήνα) την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου και ώρα 14.00 μ.μ. σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Έχοντας μέσω της οριζόντιας και ισοπεδωτικής εισφοράς του ν. 4093 (25 - 42% επί του τζίρου) συνεισφέρει τα μέγιστα στην σταθεροποίηση των οικονομικών του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ όπου δεν παράγεται πλέον νέο έλλειμμα, δεν ανεχόμαστε μέσα από το «όργιο» παράνομων συμψηφισμών και παρακρατήσεων πόρων ΑΠΕ που διενεργείται στην χονδρεμπορική αγορά μεταξύ ΔΕΗ - Διαχειριστών και ΛΑΓΗΕ την προκλητική συμμετοχή του οποίου καταδικάζουμε, να επωμιζόμαστε εμείς μονομερώς περαιτέρω εκτοξευόμενες υπερημερίες (7 μήνες) που δεν μας ανήκουν και μας εξοντώνουν.

Να είμαστε ΟΛΟΙ εκεί!»

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM