200 νέα μικρά υδροηλεκτρικά στη Σερβία την επόμενη διετία
Περίπου 200 μικροί υδροηλεκτρικοί σταθμοί θα κατασκευαστούν στη Σερβία μέσα στην επόμενη διετία, σύμφωνα με την υπουργό Ενέργειας και Περιβάλλοντος της χώρας, Zorana Mihajlovic.
Οι δηλώσεις έγιναν κατά τα εγκαίνια του νέου υδροηλεκτρικού σταθμού Jabukovik ο οποίος βρίσκεται στην επαρχία Crna Trava και αποτελεί τον 17ο σταθμό της περιοχής.
Το έργο κατασκευάστηκε από την Eco Energo Group και το συνολικό ύψος της επένδυσης ανήλθε σε 2,5 εκατ. ευρώ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM