Ισπανία: Κατά της κυβέρνησης στρέφονται οι επενδυτές για τις περικοπές των FIT για φ/β
Μήνυση προς την ισπανική κυβέρνηση καταθέτουν αρκετά ξένα funds που επένδυσαν σε ηλιακά έργα στη χώρα, μετά την απόφαση της να κόψει τα κίνητρα και τις επιδοτήσεις για τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Το δικηγορικό γραφείο Allen & Overy, αναμένεται να καταθέσει αγωγή για λογαριασμό των επενδυτών στο πλαίσιο της διεθνούς Συνθήκης για τον Ενεργειακό Χάρτη, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Υπενθυμίζεται ότι στις 2 Φεβρουαρίου, η ισπανική κυβέρνηση εισήγαγε ένα νέο νόμο που μειώνει τις ταρίφες για τα υπάρχοντα συστήματα.
Την περασμένη εβδομάδα οι ισπανικοί σύνδεσμοι αλλά και φορείς των ΑΠΕ της χώρας ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να υποβάλλουν αγωγές εναντίον του νόμου.
Νωρίτερα, τον Δεκέμβριο, η ισπανική Βουλή ενέκρινε τις μεταρρυθμίσεις για την παγκόσμια ενέργεια, εισάγοντας φόρο 7% επί της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από όλους τους τύπους των εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ισπανία.
Σύμφωνα με τους αρμόδιους φορείς τα μέτρα αυτά θα οδηγήσουν σε χρεοκοπία πολλούς ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών, που βλέπουν ήδη μείωση στα έσοδά τους, λόγω και των αναδρομικών περικοπών που έχουν τεθεί σε ισχύ.