Στα 12 MW διπλασιάστηκε η εγκατεστημένη ισχύς από φ/β το 2012 στο Μεξικό

Στα 12 MW διπλασιάστηκε η εγκατεστημένη ισχύς από φ/β το 2012 στο Μεξικό

Στα 12 MW διπλασιάστηκε η εγκατεστημένη ισχύς από φ/β το 2012 στο Μεξικό
12 02 2013 | 12:42

Στα 12-14 MW ενεργειακής ισχύος από φωτοβολταϊκά έφθασε το Μεξικό το 2012. Σύμφωνα με τα στοιχεία του συνδέσμου (ANES), το Μεξικό κατάφεε να διπλασιάσει την εγκατεστημένη ισχύ φωτοβολταϊκών το 2012, από μόλις 6 MW το 2011. 

Από αυτά, τα 6 MW έχουν εγκατασταθεί από τις μεξικανικη κρατική εταιρεία ηλεκτρισμού CFE. Μέχρι σήμερα, η μεγαλύτερη λειτουργική μονάδα του Μεξικού, ισχύος 1 MW,βρίσκεται στο δήμο της Santa Rosalia, στην πολιτεία της Μπάχα Καλιφόρνια

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM