Μειώνει τις ταρίφες για την φ/β ενέργεια που δεν εγχέεται στο δίκτυο η Γερμανία
Την πρόθεσή του να περικόψει τις επιδοτήσεις για την ενέργεια που παράγεται από φωτοβολταϊκά και η αποία δεν απορροφάται από το εθνικό δίκτυο επιβεβαίωσε ο Γερμανός Υπουργός Οικονομίας, Φίλιπ Ρέσλερ.
Σύμφωνα με όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή στη χώρα, κάθε kWh που παράγεται από φωτοβολταϊκά λαμβάνει τουλάχιστον το 90% της ταρίφας που δικαιούται βάσει της ισχύος του, ακόμη κι εάν η παραγόμενη ενέργεια δεν εγχέεται στο δίκτυο.
Ο Ρέσλερ δεν έχει δώσει προς το παρόν περισσότερες πληροφορίες για το πώς το υπουργείο προτίθεται να υλοποιήσει τις περικοπές.
Πάντως οι αντιδράσεις για το συγκεκριμένο μέτρο έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται πιο έντονες, με εταιρίες και επενδυτές να υποστηρίζουν ότι η εφαρμογή των μειώσεων θα καταστήσει τιςεπενδύσεις ασύμφορες οικονομικά.
Μάλιστα δε λείπουν και οι επιθέσεις προσωπικά στο γερμανό υπουργό Οικονομικών, με αρκετούς να τον κατηγορούν για επιβράδυνση του κλάδου των ΑΠΕ στη Γερμανία.