Ολοκληρώθηκε το πρώτο ηλιοθερμικό της Νότιας Αμερικής

Ολοκληρώθηκε το πρώτο ηλιοθερμικό της Νότιας Αμερικής

Ολοκληρώθηκε το πρώτο ηλιοθερμικό της Νότιας Αμερικής
03 01 2013 | 15:25

Την ολοκλήρωση ηλιοθερμικού πάρκου ισχύος 10 μεγαβάτ σε ορυχείο χαλκού της Antofagasta Plc στην έρημο Ατακάμα της Χιλής ανακοίνωσε η εταιρία Abengoa, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο κατασκευαστή έργων ηλιοθερμικής ενέργειας.

Πρόκειται για το πρώτο ηλιοθερμικό έργο της Νότιας Αμερικής, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.

Όπως τονίζει ο Logan Goldie-Scot, αναλυτής στο Bloomberg New Energy Finance, οι εταιρίες εξόρυξης σε απομακρυσμένες περιοχές δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ηλιακή ενέργεια.

Σημειώνεται ότι η Abengoa παράγει επίσης βιοκαύσιμα και αναπτύσσει μονάδες αφαλάτωσης.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM