Ολοκληρώθηκε το πρώτο ηλιοθερμικό της Νότιας Αμερικής
Την ολοκλήρωση ηλιοθερμικού πάρκου ισχύος 10 μεγαβάτ σε ορυχείο χαλκού της Antofagasta Plc στην έρημο Ατακάμα της Χιλής ανακοίνωσε η εταιρία Abengoa, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο κατασκευαστή έργων ηλιοθερμικής ενέργειας.
Πρόκειται για το πρώτο ηλιοθερμικό έργο της Νότιας Αμερικής, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.
Όπως τονίζει ο Logan Goldie-Scot, αναλυτής στο Bloomberg New Energy Finance, οι εταιρίες εξόρυξης σε απομακρυσμένες περιοχές δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ηλιακή ενέργεια.
Σημειώνεται ότι η Abengoa παράγει επίσης βιοκαύσιμα και αναπτύσσει μονάδες αφαλάτωσης.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM