Μείωση της υδροηλεκτρικής παραγωγής στο Μαυροβούνιο
Οι μονάδες υδροηλεκτρικής ισχύος του Μαυροβουνίου, παρά την καλή προετοιμασία, τη τακτική συντήρηση και την έγκαιρη αποκατάσταση, παρήγαγαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους 18 τοις εκατό λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια από τη προγραμματισμένη ποσότητα, ανακοίνωσε η Επιχείρηση Ηλεκτρικής Ενέργειας Μαυροβουνίου (EPIM).
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EPIM, Ζόραν Τζουκάνοβιτς, δήλωσε ότι το πρώτο εννιάμηνο η υδροηλεκτρική μονάδα παραγωγής ενέργειας (ΥΗΣ) Perućica παρήγαγε 20 τοις εκατό λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια από τη προγραμματισμένη, ενώ ο ΥΗΣ Piva 16 τοις εκατό λιγότερο.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM