Με… φόρα για το εργοστάσιο στην Αμερική η Cenergy
Αύξηση µετοχικού κεφαλαίου έως 200 εκατ. ευρώ αποφάσισε χθες η έκτακτη γενική συνέλευση των µετόχων της Cenergy. Τι θα κάνει το νέο χρήμα; Η εταιρεία του οµίλου Viohalco, που πρωταγωνιστεί διεθνώς στον τομέα της, πρόκειται να αξιοποιήσει τα κεφάλαια για να υλοποιήσει την κατασκευή νέου εργοστασίου παραγωγής χερσαίων καλωδίων στο Μέριλαντ των ΗΠΑ. Η νέα µονάδα θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται τέλη του έτους ή αρχές του 2025 και υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί σε περίπου δύο χρόνια, μέσα στο 2027.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM