Η κροατική HEP αναβαθμίζει τρία υδροηλεκτρικά

Η κροατική HEP αναβαθμίζει τρία υδροηλεκτρικά

Η κροατική HEP αναβαθμίζει τρία υδροηλεκτρικά
15 11 2012 | 16:52

Η κρατική επιχείρηση ηλεκτρισμού της Κροατίας, HEP, σχεδιάζει να δαπανήσει 150 - 200.000.000 ευρώ ($ 194 – 259.000.000) για την αναβάθμιση τριών σταθμών υδροηλεκτρικής ενέργειας στις όχθες του ποταμού Ντράβα, ανέφεραν τοπικά ΜΜΕ την Τρίτη.

Η αναβάθμιση αφορά τους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας Varazdin, Cakovec και Dubrava στη βόρεια Κροατία, σύμφωνα με τον διευθυντή της HEP, Zlatko Koracevic.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM