Τα υδροηλεκτρικά στο επίκεντρο της αλβανικής ενεργειακής πολιτικής

Τα υδροηλεκτρικά στο επίκεντρο της αλβανικής ενεργειακής πολιτικής

Τα υδροηλεκτρικά στο επίκεντρο της αλβανικής ενεργειακής πολιτικής
30 10 2012 | 17:41

Περισσότερα από 2 δισεκ. ευρώ έχει επενδύσει η Αλβανία σε υδροηλεκτρικούς σταθμούς, όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός της χώρας, Σαλί Μπερίσα, ενώ συνεχίζεται να δίνει έμφαση από την κυβέρνηση στο συγκεκριμένο κλάδο της ενέργειας. 

Ο Μπερίσα δήλωσε ότι η Αλβανία έχει τη δυνατότητα να χτίσει περίπου 443 υδροηλεκτρικούς σταθμούς και ήδη έχουν υπογραφεί περισσότερες από 330 συμβάσεις παραχώρησης με εταιρείες από όλο τον κόσμο.

Παράλληλα, ο αλβανός πρωθυπουργός σημείωσε ότι η αλβανική κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να υιοθετήσει κάθε κανόνα προκειμένου να υπάρχει θεμιτός ανταγωνισμός στην αγορά ενέργειας της χώρας.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM