Ένταση μεταξύ Σερβίας - Μαυροβουνίου για υδροηλεκτρικό σε διασυνοριακή περιοχή

Ένταση μεταξύ Σερβίας - Μαυροβουνίου για υδροηλεκτρικό σε διασυνοριακή περιοχή

Ένταση μεταξύ Σερβίας - Μαυροβουνίου για υδροηλεκτρικό σε διασυνοριακή περιοχή
08 10 2012 | 12:46

Έτοιμη να στείλει νότα διαμαρτυρίας για την  κατασκευή υδροηλεκτρικών εργοστασίων στον ποταμό Λιμ είναι η Ποντγκόριτσα στο Βελιγράδι, όπως δήλωσε χθες η υφυπουργός Βιώσιμης Ανάπτυξης και Τουρισμού του Μαυροβουνίου Ίβανα Βογίνοβιτς.

Σύμφωνα με την αξιωματούχο του Μαυροβουνίου, η χώρα της θα προστατεύσει τα συμφέροντά της σε ό,τι αφορά την εκμετάλλευση του υδροδυναμικού της περιοχής.

"Το Μαυροβούνιο θα αποταθεί στη Σερβία μέσω της διπλωματικής οδού το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να υπενθυμίσει στο γείτονά του ότι τόσο η Σερβία όσο και το Μαυροβούνιο συμμετέχουν στη Συνθήκη Espoo, που προβλέπει ότι όλα τα συμβαλλόμενα μέρη είναι υποχρεωμένα να ανταλλάσουν πληροφορίες και να διαβουλεύονται", ανέφερε.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM