Υπουργείο Ενέργειας σχεδιάζει η Μέρκελ για το πρόγραμμα μαμούθ των 550 δισ.
Στη δημιουργία ενός εθνικού Υπουργείου Ενέργειας αναμένεται να προχωρήσει η καγκελάριος της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ, σε περίπτωση που επανεκλεγεί το Σεπτέμβριο, καθώς η στροφή από την πυρηνική ενέργεια στις ΑΠΕ αποτελεί ένα από τα κρισιμότερα ζητήματα στη χώρα.
Την πρόθεση της Μέρκελ γνωστοποίησε ο Reiner Haseloff, πρωθυπουργός του κρατιδίου Σαξονίας-Άνχαλτ σε συνέντευξή του.
Ειδικότερα, ο Haseloff ανέφερε θα υπάρξει σίγουρα ένα υπουργείο Ενέργειας ή ένα ειδικό τμήμα στην καγκελαρία για την ενέργεια.
Όπως έχει γίνει γνωστό, η Άνγκελα Μέρκελ επιδιώκει τον υπερτριπλασιασμό του μεριδίου των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στο 80% του ενεργειακού μείγματος μέχρι το 2050, καθώς μέχρι το 2022 έχει προγραμματιστεί το κλείσιμο όλων των πυρηνικών αντιδραστήρων της χώρας.
Το παραπάνω project, δεδομένου ότι το κόστος του υπολογίζεται να φτάσει τα 550 δισ. ευρώ, αποτελεί κεντρικό θέμα στην πολιτική ατζέντα στη Γερμανία.
Ο Haseloff, ο οποίος έχει διατελέσει υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας το διάστημα 2006-2011, στη συνέντευξή του χαρακτήρισε το συγκεκριμένο πρόγραμμα ως ένα «στρατηγικό έργο και μάλιστα το πιο στρατηγικό πρόγραμμα από την επανένωση της Γερμανίας όσον αφορά την οικονομία».