«Πέρασε» η μείωση της ταρίφας των φ/β στην Ιαπωνία
Εγκρίθηκε από το υπουργείο Οικονομίας της Ιαπωνίας η πρόταση για περικοπή των εγγυημένων τιμών στα φωτοβολταϊκά κατά 10% από την 1η Απριλίου.
Βάσει της απόφασης, η παραγόμενη από φωτοβολταϊκά ηλεκτρική ενέργεια θα αποζημιώνεται με ¥ 37,8 (39 ¢) ανά kWh για 20 χρόνια, από 42 ¥ ανά kW που ήταν έως τώρα.
Η πρόταση για τη μείωση της ταρίφας είχε προταθεί μέσα στο Μάρτιο από την αρμόδια συμβουλευτική επιτροπή της κυβέρνησης, με το επιχείρημα ότι οι εκάστοτε εγγυημένες τιμές θα πρέπει να καθορίζονται βάσει του τρέχοντος κόστους των φωτοβολταϊκών συστημάτων.
Πάντως, και μετά τη μείωση της φ/β ταρίφας, η Ιαπωνία παραμένει ιδιαίτερα ελκυστική αγορά, τόσο για εγχώριους όσο και για ξένους επενδυτές στον κλάδο των ΑΠΕ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM