Νέο υδροηλεκτρικό 365 MW στη Δημοκρατία της Βοσνίας

Νέο υδροηλεκτρικό 365 MW στη Δημοκρατία της Βοσνίας

Νέο υδροηλεκτρικό 365 MW στη Δημοκρατία της Βοσνίας
15 11 2012 | 12:26

Στην υπογραφή συμφωνίας με την New Power Generation (NGP) των ΗΠΑ, για την ανάπτυξη υδροηλεκτρικού έργου 365 μεγαβάτ προχώρησε η Δημοκρατία των Σέρβων της Βοσνίας.

Η συμφωνία συνεργασίας επιτρέπει την αξιολόγηση του δυναμικού υδροηλεκτρικής ενέργειας του ποταμού Drina, με σκοπό την κατασκευή τεσσάρων σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, όπως δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Σερβικής Δημοκρατίας, Jasmin Komic, μετά την τελετή υπογραφής στη Μπάνια Λούκα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM