Κάλεσμα Θεσσαλικών Φορέων προς Οικολόγους Πράσινους για τα υδροηλεκτρικά του Άνω Αχελώου

Κάλεσμα Θεσσαλικών Φορέων προς Οικολόγους Πράσινους για τα υδροηλεκτρικά του Άνω Αχελώου

Κάλεσμα Θεσσαλικών Φορέων προς Οικολόγους Πράσινους για τα υδροηλεκτρικά του Άνω Αχελώου
16 07 2014 | 17:56

Οι Θεσσαλικοί φορείς (ΤΕΕ Κ.Δ.Θεσσαλίας, ΓΕΩΤΕΕ Κεντρικής Ελλάδος, Εταιρία Θεσσαλικών Μελετών (Ε.ΘΕ.Μ.), με αφορμή τη δημοσιοποίηση των θέσεων των Οικολόγων - Πρασίνων, σχετικά με τα υδροηλεκτρικά έργα του Άνω Αχελώου, καλούν τους εκπροσώπους του κόμματος σε δημόσια συζήτηση, καταλογίζοντάς τους παράλληλα «ένδεια επιχειρημάτων».

Όπως αναλυτικότερα τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «οι φορείς με ανοιχτή επιστολή-απάντηση-πρόσκληση σε ανοιχτό και δημόσιο διάλογο, καταγγέλουν την απαράδεκτη θέση των Ο-Π για την χρήση της υδροηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και στην Ελλάδα, η οποία έχει απορριφθεί από το σύνολο των κρατών της Ε.Ε. αλλά και της ιδίας της Ε.Ε. μέσω του αρμόδιου επιτρόπου Περιβάλλοντος κ. Potocnik. 

Ισχυρίζονται ότι, οι Ο-Π επιλέγουν τη δημιουργία εντυπώσεων με την συνεχή επίκληση της «εκτροπής Αχελώου», την αναδιάρθρωση των καλλιεργειών στον κάμπο κ.α. καθώς και μία ανεπίκαιρης, πλέον, δήλωσης του 1991 (!) από τον τότε Διοικητή της ΔΕΗ.

Οι Θεσσαλικοί φορείς καταγγέλλουν τους Οικολόγους-Πράσινους για κοντόφθαλμη πολιτική καθώς, όπως ισχυρίζονται «η σημασία της υδροηλεκτρικής ενέργειας είναι ακόμη μεγαλύτερη, δεδομένου ότι εδώ (στην Ελλάδα) δεν υπάρχει η εναλλακτική λύση για παραγωγή ενέργειας από πυρηνικά (καλώς), όπως κάνουν πολλές χώρες στην Ε.Ε.  Επίσης, δεν διαθέτουμε, τουλάχιστον για την ώρα, εγχώριο φυσικό αέριο, πετρέλαιο ή άλλους ενεργειακούς πόρους, παρά μόνο λιγνίτη.  Συνεπώς οι ΑΠΕ, μεταξύ των οποίων και το νερό, αποτελούν ευλογία και ευκαιρία για την ανάπτυξή μας σε συνδυασμό με την απεξάρτηση της χώρας από εισαγόμενους πόρους.»

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM