Γαλλία: Στόχος η ενίσχυση της εγχώριας βιομηχανίας φ/β

Γαλλία: Στόχος η ενίσχυση της εγχώριας βιομηχανίας φ/β

Γαλλία: Στόχος η ενίσχυση της εγχώριας βιομηχανίας φ/β
13 02 2013 | 15:18

Συνάντηση με 30 εκπροσώπους της βιομηχανίας των φωτοβολταϊκών είχε η γαλλίδα υπουργός Οικολογίας, Αειφόρου Ανάπτυξης και Ενέργειας, Delphine Batho.

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους θα μπορούσαν να συνεργαστούν οι δύο πλευρές προκειμένου να αναπτυχθεί περαιτέρω η εγχώρια βιομηχανία ηλιακής ενέργειας.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο έτος η γαλλική κυβέρνηση έχει εφαρμόσει αρκετές μεταρρυθμίσεις με στόχο της ενίσχυση του κλάδου, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται η θέσπιση μεγαλύτερων εγγυημένων τιμών για εκείνα τα φωτοβολταϊκά συστήματα που έχουν κατασκευαστεί με εγχώριο εξοπλισμό.

Σημειώνεται επίσης ότι όπως η ίδια η υπουργός Ενέργειας αποκάλυψε, έχουν συσταθεί δύο ομάδες εργασίας οι οποίες εργάζονται πάνω στη βελτίωση των διαδικασιών σύνδεσης με το δίκτυο και τη διαμόρφωση των κριτηρίων αξιολόγησης για την επόμενη πρόσκληση υποβολής προσφορών για φ/β συστήματα άνω των 100 κιλοβάτ.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM