Εξαίρεση των υδροηλεκτρικών Άγρας, Εδεσσαίου από το ν/σχ για τη ΔΕΗ ζητά η Έδεσσα
Στόχος είναι η εξαίρεση των υδροηλεκτρικών σταθμών Άγρας και Εδεσσαίου από το νομοσχέδιο για τη «μικρή ΔΕΗ», δήλωσε ο δήμαρχος της Έδεσσας, Δημήτρης Γιάννου, στο συλλαλητήριο που διοργανώθηκε χτες στην πόλη.
Σύμφωνα με το δήμαρχο, η εξαίρεση των υδροηλεκτρικών σταθμών πρέπει να γίνει, γιατί με την διαχείριση των υδάτων από ιδιώτες υπάρχει κίνδυνος για τους Καταρράκτες, που προσελκύουν τουρίστες στην πόλη, αλλά και για την άρδευση των χωραφιών των αγροτών.
Σημειώνεται ότι στο συλλαλητήριο πήραν μέρος αυτοδιοικητικοί φορείς, συνδικάτα και πολίτες της Έδεσσας, ενώ μετά ακολούθησε πορεία σε κεντρικούς δρόμους της πόλης.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM