Δυνατότητες για νέα αναπτυξιακή ώθηση από τη γεωθερμία

Δυνατότητες για νέα αναπτυξιακή ώθηση από τη γεωθερμία

Δυνατότητες για νέα αναπτυξιακή ώθηση από τη γεωθερμία
19 10 2011 | 15:52

Οι δυνατότητες αξιοποίησης της γεωθερμίας στο νομό Φθιώτιδας, αλλά και οι πρακτικές εφαρμογής της, οι οποίες μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα θα δώσουν μια νέα αναπτυξιακή ώθηση στην περιοχή αναδείχθηκαν στην ημερίδα με θέμα «Γεωθερμία - Ενέργεια Ανάπτυξης» που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο, 15 Οκτωβρίου, στα Καμένα Βούρλα του νομού Φθιώτιδας.

Την έναρξη των εργασιών της ημερίδας κήρυξε η Βουλευτής Φθιώτιδας κ. Κατερίνα Μπατζελή, τονίζοντας ότι ο νομός Φθιώτιδας είναι πλούσιος σε γεωθερμικά πεδία, όπως πιστοποιούν και πολλές έρευνες του ΙΓΜΕ, τα οποία πρέπει βάσει και των νέων πρωτοβουλιών του ΥΠΕΚΑ να αξιοποιήσουμε για την ενίσχυση του ιαματικού τουρισμού, την αύξηση του αγροτικού εισοδήματος, την ενίσχυση της απασχόλησης και της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας.

«Πολιτική βούληση υπάρχει. Και οφείλουμε όλοι μας, συλλογικά και στοχευμένα να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να φέρουμε ανάπτυξη στον τόπο μας, για να επαναπροσδιορίσουμε την ταυτότητά μας και να βάλουμε τη δική μας σφραγίδα για την οικονομική ανάταση του νομού», τόνισε η κ. Μπατζελή επισημαίνοντας παράλληλα ότι «προς την κατεύθυνση αυτή ιδιαίτερα θετικό ρόλο θα έχει και η σύνδεση της γεωθερμίας με το Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας, το οποίο σε κάθε περίπτωση πρέπει να στηρίξουμε και να ενισχύσουμε».

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM