Άλλες δύο ημέρες παράταση για δεσμευτικές προσφορές στους μνηστήρες του ΑΔΜΗΕ
Μετά τη χθεσινή, με νεότερη ανακοίνωσή της σήμερα, η ΔΕΗ δίνει ακόμα δύο ημέρες παράταση, μετά από συνεννοήσεις με τους υποψήφιους επενδυτές όπως αναφέρει, στην ημερομηνία υποβολής των δεσμευτικών προσφορών για το 24% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ. Έτσι η προθεσμία μετατίθεται για την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου.
Χθες η ΔΕΗ είχε ανακοινώσει ότι η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών για την πώληση του 24% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ μετατίθεται για την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου προκειμένου οι υποψήφιοι αγοραστές να έχουν άνεση χρόνου για τις προσφορές τους.
Σημειώνεται ότι οι τρεις υποψήφιοι που έχουν προεπιλεγεί για την εξαγορά του ποσοστού στη θυγατρική της ΔΕΗ είναι η ιταλική Τέρνα, η γαλλική RTE και η κινεζική State Grid International Development.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM