ΑΔΜΗΕ: Το Νοέμβριο διαθέσιμη η 5η μονάδα του ΑΗΣ Λαυρίου λόγω βλάβης
Όπως ανακοίνωσε σήμερα ο ΑΔΜΗΕ, κατόπιν υποβολής Δήλωσης Μείζονος Βλάβης στη μονάδα Νο5 του ΑΗΣ Λαυρίου από τον παραγωγό ΔΕΗ Α.Ε., σύμφωνα με την εκτίμηση του παραγωγού η μονάδα αναμένεται να είναι διαθέσιμη τον Νοέμβριο 2016.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM