Πληρωμή 2,1 εκατ. στον ΑΔΜΗΕ για τη διασύνδεση Νάξου-Θήρας
Εντολή πληρωμής εξέδωσε το ΥΠΕΝ για τη διασύνδεση Νάξου-Θήρας στα πλαίσια της δ' φάσης διασύνδεσης των Κυκλάδων.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για εντολή ποσού 2,1 εκατ. ευρώ προς τον ΑΔΜΗΕ για το έργο το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM