Τι περιμένει άραγε το ΥΠΕΝ για να βγάλει την απόφαση;
Διαβάστε το ρεπορτάζ για την πορεία των αιτήσεων στον τομέα της αυτοπαραγωγής. Μιλάμε για κανονική καθίζηση, που σημαίνει, αφενός μεν ότι μένει αναξιοποίητη μια πολύ μεγάλη δυνατότητα μείωσης του ενεργειακού κόστους των επιχειρήσεων (και των νοικοκυριών), αφετέρου ότι καταδικάζεται σε οπισθοχώρηση, αν όχι κατάρρευση, ένας κλάδος που συντηρεί χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Τι άλλο, άραγε, περιμένει να δεί το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για να υπογράψει την περίφημη (μάλλον ...περιβόητη) υπουργική απόφαση που θα επιλύσει τις ατέλειες και αρρυθμίες του πλαισίου για το net-billing;
Πρόκειται, μόνον, για μνημείο διοικητικής αβελτηρίας ή υπάρχουν κι άλλοι λόγοι για την πρωτοφανή καθυστέρηση;
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM