Τη Δευτέρα πραγματοποιείται το Belgrade Energy Forum με ελληνική συμμετοχή
Την προσεχή Δευτέρα και Τρίτη πραγματοποιείται στη Σερβία το Belgrade Energy Forum 2026, με κεντρικά θέματα την ενεργειακή μετάβαση της ΝΑ Ευρώπης, την απανθρακοποίηση και τις ΑΠΕ.
Στο Φόρουμ θα λάβουν μέρος η υπουργός ενέργειας της Σερβίας, Ντουμπράβκα Χαντάνοβιτς, όπως και στελέχη του τοπικού και διεθνούς ενεργειακού κλάδου.
Από ελληνικής πλευράς, θα συμμετέχει η Ελένη Χαρπαντίδου, διευθύντρια επενδύσεων της Τέρνα Ενεργειακής.
Περισσότερα για το Φόρουμ μπορείτε να δείτε εδώ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM