Τη Δευτέρα πραγματοποιείται το Belgrade Energy Forum με ελληνική συμμετοχή

Τη Δευτέρα πραγματοποιείται το Belgrade Energy Forum με ελληνική συμμετοχή

Τη Δευτέρα πραγματοποιείται το Belgrade Energy Forum με ελληνική συμμετοχή
08 05 2026 | 10:31

Την προσεχή Δευτέρα και Τρίτη πραγματοποιείται στη Σερβία το Belgrade Energy Forum 2026, με κεντρικά θέματα την ενεργειακή μετάβαση της ΝΑ Ευρώπης, την απανθρακοποίηση και τις ΑΠΕ.

Στο Φόρουμ θα λάβουν μέρος η υπουργός ενέργειας της Σερβίας, Ντουμπράβκα Χαντάνοβιτς, όπως και στελέχη του τοπικού και διεθνούς ενεργειακού κλάδου.

Από ελληνικής πλευράς, θα συμμετέχει η Ελένη Χαρπαντίδου, διευθύντρια επενδύσεων της Τέρνα Ενεργειακής. 

Περισσότερα για το Φόρουμ μπορείτε να δείτε εδώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM