Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία κατοίκων για τις 2 μονάδες βιομάζας σε Βασιλικά και Λακκιά
Συγκεντρωμένοι έξω από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ήταν σήμερα το πρωί κάτοικοι των Βασιλικών και της Λακκιάς του Δήμου Θέρμης, που αντιδρούν στην κατασκευή δύο μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από βιομάζα.
Κρατώντας πανό και μαύρες σημαίες, οι συγκεντρωμένοι φώναζαν συνθήματα δίνοντας το δικό τους «παρών» στη συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής νόμου Θεσσαλονίκης, ζητώντας να μην υπάρξει θετική γνωμοδότηση για την κατασκευή των μονάδων.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM