Στις προτάσεις για το νέο ΔΣ της Gazprom ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας Γκ. Σρέντερ

Στις προτάσεις για το νέο ΔΣ της Gazprom ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας Γκ. Σρέντερ

Στις προτάσεις για το νέο ΔΣ της Gazprom ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας Γκ. Σρέντερ
07 02 2022 | 11:44

Στο Διοικητικό Συμβούλιο του ρωσικού ενεργειακού κολοσσού Gazprom επίκειται να ενταχθεί ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας Γκέρχαρντ Σρέντερ, καθώς αποτελεί μια εκ των προτάσεων προς την Γενική Συνέλευση των μετόχων για την νέα σύνθεση του ΔΣ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Gazprom, η Γενική Συνέλευση των Μετόχων θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιουνίου 2022, στην Αγία Πετρούπολη.

Να θυμίσουμε ότι ο Γκέρχαρντ Σρέντερ είναι επικεφαλής του Διοικητικού Συμβουλίου της Nord Stream AG, ενώ διατηρεί θέση και στο Διοικητικό Συμβούλιο της ρωσικής Rosneft.

Ωστόσο, η προκειμένη περίπτωση έχει μια ιδιαιτερότητα σε σύγκριση με προηγούμενες καθώς, η αναγγελία της νέας θέσης λαμβάνει χώρα σε μια περίοδο με τεταμένο το συνολικότερο κλίμα ως προς την Ουκρανία αλλά και τις ίδιες τις γερμανορωσικές σχέσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM