Πράσινο φως από την έκτακτη ΓΣ της ΔΕΗ για την πώληση του 25% του ΑΔΜΗΕ στο Δημόσιο

Πράσινο φως από την έκτακτη ΓΣ της ΔΕΗ για την πώληση του 25% του ΑΔΜΗΕ στο Δημόσιο

Πράσινο φως από την έκτακτη ΓΣ της ΔΕΗ για την πώληση του 25% του ΑΔΜΗΕ στο Δημόσιο
23 05 2017 | 12:14

Εγκρίθηκε προ ολίγου από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ η πώληση του 25% των μετόχων της στη ΔΕΣ ΑΔΜΗΕ έναντι τιμήματος 295,6 εκατ ευρώ.

Ο πρόεδρος της ΔEΗ Μανώλης Παναγιωτάκης έκανε λόγο για διαδικασία διαχωρισμού και μεταβίβασης σε χρόνο ρεκόρ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM