Μειωμένη η ζήτηση για υγρά καύσιμα - Επιδότηση στην αντλία ζητά η ΟΒΕ
Επιδότηση των καυσίμων απευθείας στην αντλία ζήτησε και πάλι η ΟΒΕ δια στόματος του μέλους της, Μαρίας Ζάγκα.
Η ίδια μίλησε σήμερα στο ραδιόφωνο του Άλφα και ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η τιμή της βενζίνης πλέον είναι στα 2,4 ευρώ ανά λίτρο, ενώ και το ντίζελ ξεπέρασε τα 2 ευρώ.
Ταυτόχρονα, παρατηρείται μείωση της ζήτησης εκ μέρους των καταναλωτών, πράγμα που φάνηκε και στην τριήμερη έξοδο του Αγ. Πνεύματος τις προηγούμενες ημέρες.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM