Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Μεγάλες δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι προμηθευτές ηλεκτρισμού της Βρετανίας

Δύσκολες καταστάσεις καλούνται να διαχειριστούν οι μεγάλες εταιρείες ηλεκτρισμού στη Βρετανία, καθώς μια σειρά από παράγοντες έχουν οδηγήσει σε μαζική φυγή τους πελάτες τους.


Όπως αναφέρει το Bloomberg, η Βρετανία είναι σίγουρα πλέον η δυσκολότερη αγορά πανευρωπαϊκά για τις εταιρείες ηλεκτρισμού, καθώς οι πολυετείς αυξήσεις στα τιμολόγια οδήγησαν τους καταναλωτές να τις εγκαταλείψουν. Τόσο η Innogy, όσο και η Centrica ανακοίνωσαν πρόσφατα απαισιόδοξες προβλέψεις τη στιγμή που εκατοντάδες χιλιάδες πελατών έφυγαν και επέλεξαν εναλλακτικές λύσεις πέρυσι.


Σημειώνεται ότι στη Βρετανία κυριαρχούν έξι εταιρείες, αλλά το μερίδιό τους τείνει να μειώνεται πλέον διαρκώς. Την ίδια στιγμή, η κυβέρνηση αποφάσισε να παρεμποδίσει την περαιτέρω άνοδο των τιμολογίων με ειδική ρύθμιση.


"Σήμερα, το να είσαι εταιρεία ηλεκτρισμού στη Βρετανία είναι πλήρης εφιάλτης", δήλωσε σχετικά ο Έλτσιν Μαμάντωφ, αναλυτής του Bloomebrg. "Σχεδόν όλοι οι τομείς του κλάδου αντιμετωπίζουν αυξημένη ρυθμιστική κριτική, παρεμβάσεις και έντονο ανταγωνισμό, γεγονός που ασκεί πιέσεις στα κέρδη. Και αυτό ισχύει χωρίς να λάβουμε καν υπόψη το Brexit".


Ως αποτέλεσμα, η Innogy έχασε πέρυσι 657.000 πελάτες, με τον επικεφαλής, Μπέρνχαρντ Γκένθερ, να δηλώνει πως οι ανταγωνιστές της προσφέρουν τιμολόγια κάτω του κόστους.


Αντίστοιχα, η Ε.ΟΝ προειδοποίησε για ραγδαία πτώση κερδών φέτος ως αποτέλεσμα της κυβερνητικής ρύθμισης και το όριο που τέθηκε στα τιμολόγια. Η Ε.ΟΝ έχασε πέρυσι 200.000 πελάτες στη χώρα.


Τέλος, η Centrica έχασε 742.000 πελάτες πέρυσι.



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα