Σόιμπλε: Η πράσινη ενέργεια μπορεί να βλάψει τη Γερμανία
Την άποψη ότι η εφαρμογή πράσινων πολιτικών μπορεί να έχει βλάψει αντί να ωφελήσει τη γερμανική οικονομία, εξέφρασε ο υπουργός Οικονομικών της χώρας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
Ο Σόιμπλε δεν συμφωνεί απόλυτα με το σκεπτικό ότι η πράσινη οικονομία θα αποτελέσει κινητήρια δύναμη για την αύξηση της απασχόλησης, αναφέροντας ότι η απόφαση του Βερολίνου πριν από δύο χρόνια να κλείσει τους σταθμούς παραγωγής πυρηνικής ενέργειας και να δώσει έμφαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα πρέπει να επανεξεταστεί.
Εχουμε αύξηση στο κόστος της ενέργειας, κάτι το οποίο βραχυπρόθεσμα θα πλήξει σημαντικά τις θέσεις απασχόλησης στη Γερμανία , είπε ο Σόιμπλε κατά τη διάρκεια συμμετοχής του σε φόρουμ στις Βρυξέλλες, όπου βρέθηκε στο πλαίσιο του Συμβουλίου Υπουργών Οικονομικών των 28 χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης (Ecofin).
Οι δηλώσεις του Σόιμπλε ερμηνεύθηκαν ως πρόθεση της γερμανικής κυβέρνησης να αλλάξει την κείμενη πολιτική της επαναφέροντας παλαιότερους κανονισμούς που αφορούν την παραγωγή ενέργειας από πιο συμβατικές πηγές.