Άκαρπη η συνάντηση για τα αγροτικά φωτοβολταϊκά
Χωρίς χειροπιαστό αποτέλεσμα έληξε η χθεσινή συνάντηση για τα αγροτικά φωτοβολταϊκά και την ένταξή τους στα σχέδια βελτίωσης παρά την θετική στάση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών Ηπείρου, η μόνη πρόταση που φάνηκε να μην προσκρούει στους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς ήταν "η αύξηση της ισχύος με νέο έργο(όντος του ήδη υπάρχοντος) 40KW και επιδότηση αυτού κατά 50% με παράλληλη αλλαγή της Ελληνικής Νομοθεσίας του ορισμού του αυτοπαραγωγου ώστε να πωλείται το σύνολο της ενέργειας των να μην απαιτείται τεκμηρίωση της ιδιοκαταναλωσης στα σχεδία βελτιώσεως για καταναλώσεις ως 40Kw καθώς και να αλλάξει το όριο που κάποιος παραμένει αγρότης από τα 100kw στα 140kw".
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, "το αξεπέραστο πρόβλημα με την πρόταση αυτή είναι ότι οι αγρότες δεν έχουν τα χρήματα για να υλοποιήσουν 40kw έστω και με της σημερινές τιμές εξοπλισμού επιδοτούμενες κατά 50% και ακόμα και αν κρατούσαν την τιμή της ηδη υπάρχουσας σύμβασης ώστε να ενισχύσουν το εισόδημα τους απέναντι στην κρίση".