Στα 39 εκατ. δολάρια τα κέρδη της SolarCity το α' τρίμηνο
Γύρω στα 39 εκατ. δολάρια ήταν τα κέρδη που κατέγραψε το α’ τρίμηνο η αμερικανική εταιρεία εγκατάστασης φωτοβολταϊκών στέγης SolarCity, αύξηση 21% σε σχέση με τα έσοδα που κατέγραψε το δ’ τρίμηνο του 2012.
Οι ζημιές της εταιρείας ήταν αυξημένες, πάντως, και ανήλθαν στα 31 εκατ. δολάρια.
Το α’ τρίμηνο η SolarCity προέβη σε σημαντικές επενδύσεις για να διευρύνει τους πελάτες της και ξόδεψε 138 εκατ. δολάρια για την εγκατάσταση φ/β συστημάτων συνολικής ισχύος 46 MW.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM