Ιδρύθηκε ο σύλλογος αγροτικών φωτοβολταϊκών Ηπείρου
Τη δημιουργία συλλόγου αποφάσισε την Παρασκευή, 26 Απριλίου, η συνέλευση των αγροτών της Ηπείρου που επένδυσαν στα φωτοβολταϊκά.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, ο σύλλογος ιδρύεται για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο οργάνωσης και προάσπισης των δικαιωμάτων των αγροτών της Ηπείρου που επένδυσαν στα φωτοβολταϊκά.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM