Συνάντηση ιδιοκτητών φ/β στο ΒΕΘ για τη μείωση των ταριφών

Συνάντηση ιδιοκτητών φ/β στο ΒΕΘ για τη μείωση των ταριφών

Συνάντηση ιδιοκτητών φ/β στο ΒΕΘ για τη μείωση των ταριφών
19 04 2013 | 12:48

Σε συνάντηση την Τετάρτη 24 Απριλίου και ώρα 19.00 στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (Πλ. Αριστοτέλους 27) καλεί τους ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών πάρκων-κατοίκους Θεσσαλονίκης ο ΕΛΒΙΤΥΛ ΑΒΕΕ.

Η συνάντηση αποσκοπεί σε συζήτηση και λήψη αποφάσεων για το ζήτημα της μείωσης της εγγυημένης τιμής (feed-in ταρίφες) και το πώς σκοπεύουν να αντιδράσουν οι ιδιοκτήτες φ/β.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM