Συνεχίζεται η φ/β "άνθιση" στην Ιαπωνία
1.329 MW νέων φωτοβολταϊκών προστέθηκαν στην Ιαπωνία από τον Απρίλιο του 2012 έως τον Ιανουάριο του 2013, σύμφωνα με το Ιαπωνικό Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας.
Εάν σε αυτά προστεθεί η ισχύς που προστέθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2013, τα συνολικά μεγαβάτ ηλιακής ενέργειας περί τα τέλη Μαρτίου ανέρχονταν σε 6.707 MW.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η «έκρηξη» που καταγράφεται τους τελευταίους μήνες στις επενδύσεις φ/β στην Ιαπωνία οφείλεται στο αρκετά γενναιόδωρο πρόγραμμα επιδοτήσεων που θεσπίστηκε τον περασμένο Ιούλιο.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM