Συνεχίζεται η φ/β "άνθιση" στην Ιαπωνία

Συνεχίζεται η φ/β "άνθιση" στην Ιαπωνία

Συνεχίζεται η φ/β "άνθιση" στην Ιαπωνία
17 04 2013 | 17:16

1.329 MW νέων φωτοβολταϊκών προστέθηκαν στην Ιαπωνία από τον Απρίλιο του 2012 έως τον Ιανουάριο του 2013, σύμφωνα με το Ιαπωνικό Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας.

Εάν σε αυτά προστεθεί η ισχύς που προστέθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2013, τα συνολικά μεγαβάτ ηλιακής ενέργειας περί τα τέλη Μαρτίου ανέρχονταν σε 6.707 MW.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η «έκρηξη» που καταγράφεται τους τελευταίους μήνες στις επενδύσεις φ/β στην Ιαπωνία οφείλεται στο αρκετά γενναιόδωρο πρόγραμμα επιδοτήσεων που θεσπίστηκε τον περασμένο Ιούλιο.
 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM